できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

start of new month Day31

昨日は一日中なんだか眠かったです。
それでも運動したり1週間分の作り置きを作ったりと充実した一日を過ごすことができました。

4月のルールと昨日(2022/4/1)の結果

<ルール>

・23時就寝、6時起床
・運動する
認知行動療法の本を読んで取り組む

<昨日の結果>

・23:00就寝、7:00起床でした。
・約1時間の運動を行いました。

昨日は疲れていたのですが、それでも運動をすることができました。
ただ、外出すると疲れてしまうので今月は外出に慣れる練習もしていきたいです。

良かったこと

・作り置きをつくることができました。

私は料理に時間がかかってしまうので、予め1週間分の料理を作っておくことができて本当に良かったです!

気持ちの変化

今はニュートラルな気持ちで、よくも悪くもない感じです。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

I was sleepy all day yesterday.
Even so, I was able to spend a good day taking exercise and cooking a week's preserved dishes.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

・Go to bed at 23:00 and get up at 6 o'clock
・Take exercise
・Read and work on the book about cognitive behavioral therapy

<Yesterday's results>

・I went to bed at 23:00 and got up at 7:00.
・I took exercise for about 1 hour.

I was tired yesterday, but I was able to take exercise.
However, I get tired when I go out, so I'd like to practice getting used to going out this month.

Good things

・I was able to make dishes for the week.

It takes a long time to cook, so I was glad that I was able to make dishes in advance.

Changes in feelings

My feeling was not good or bad.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.