できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

どん底に落ちるのは回避か Day28

昨日は久しぶりによく眠ることができました!
まだネガティブな気持ちになるときもあるけれど、少し回復してきたかなと思います。

3月のルールと昨日(2022/3/29)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・23:00就寝、6:00起床でした。
・約30分の運動を行いました。

久しぶりにすっきりと起きることができてとても嬉しかったです!

良かったこと

・疲れてたしあまり運動する気分になれなかったけど、運動することができました。

この調子で運動する習慣を身に着けていきたいです。

気持ちの変化

精神状態が少し上向いてきたと思います。
どん底まで落ちなかったので、以前よりもメンタルの保ち方が向上しているのかなと思います。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

Last night, I was able to sleep well for a few days.
Sometimes I feel negative, but I think I've recovered my feelings a little.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed at 23:00 and got up at 6:00.
・I took exercise for about 30 minutes.

I was very happy to be able to get up feeling refreshed.

Good things

・I was tired and didn't feel like taking exercise, but I was able to exercise.

I want to keep this habit at this pace.

Changes in feelings

My mental condition has improved a little.
I didn't plumb the depths of sorrow, so I think that I can maintain my mental condition better than before.

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.