できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

活動できる量は少し増えたかも Day23

昨日は部屋の空気の換気を多めに行ってみました。
窓を開けるとまだ寒いけど、部屋の中に新しい空気が入ってきて気持ちいいです。

3月のルールと昨日(2022/3/24)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・23:00に就寝、6:00に起床しました。
・買い物のついでに約10分の散歩を行いました。

昨日は買い物に1週間分の食料を買ってきました。
調味料も色々買い足したので、荷物が重くて大変でした。
もう少し野菜が安くなるといいなあ。

対策

日光で手にも発疹ができるようになってしまったので、手もカバーできるものを探したいと思います。

良かったこと

・部屋の掃除と買い物ができました。

買い物に行く前に一通りの掃除をすることができました!

気持ちの変化

朝から掃除をして部屋をきれいにすると気持ちいいです!
少し活動できる量も増えてきた気がします。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

I ventilated my room a lot yesterday.
It was too cold to open the window, but I felt refreshed with the new air.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed at 23:00 and got up at 6:00.
・I took a walk for about 10minutes on the way to the supermarket.

I bought groceries for a week.
It was hard for me to bring back because I bought a lot of seasonings and they were so heavy.
I wish vegetables would be cheaper.

Measures

I want to buy something to cover my hands to block the sunlight because it made me get rash yesterday.

Good things

・I cleaned the room and went shopping.

I was able to clean my room before going shopping.

Changes in feelings

I felt great when I cleaned my room in the morning.
I feel like the amount of activity I can do has increased.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.