できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

この先どのように生きるか Day19

昨日はたくさん家の掃除をして気分もすっきりしました!

3月のルールと昨日(2022/3/20)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・23:00就寝、6:00に起床しました。
・一日中軽い頭痛と腹痛がありました。

良かったこと

・家中掃除ができた!
・買い物にも行って、たくさん歩くことができた。

ずっと部屋の中が汚いと思っていたので、きれいにすることができて気分も一新することができました。

気持ちの変化

掃除で気持ちをリフレッシュしましたが、今後どうしたらいいのか不安に感じるときもありました。
今後どうすべきか近いうちに方向性を定めたいです。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

I cleaned my house yesterday and felt refreshed!

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed at 23:00 and got up at 6:00.
・I had a headache and stomachache all day long.

Good things

・I was able to clean the whole house.
・I went shopping and walked a lot.

I have been thinking that my house was dirty, so I was glad that I cleaned my house. 

Changes in feelings

I felt refreshed when I cleaned my house, but sometimes I was worried about how I should live from now on.
I want to set the goal of how should I live soon.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.