できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

片頭痛を予防するためにできること Day14

昨日は片頭痛が収まらず、辛い一日を過ごしました。

3月のルールと昨日(2022/3/15)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・時間通りに就寝し、朝までぐっすり眠ることができました。
・6時に起きることができた。
・一日中頭痛あり。

頭痛がひどかったので、ほとんど寝て過ごしました。

対策

片頭痛対策にウォーキングがいいと聞いたので、体調がよくなったらウォーキングをやっていきたいです。

気持ちの変化

特に感情の波もなく、落ち着いて過ごすことができました。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

I had a headache all day long yesterday.
It was a heavy day yesterday.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed by 23:00 and could sleep well.
・I got up at 6o'clock.
・I had a headache all day long.

I had a bad headache and spend most of the day sleeping.

Measures

I heard that walking is good for preventing migraine, so I will try walking if I feel better.

Changes in feelings

I spent calmly yesterday.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.