できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

夜中に大きな地震があった Day15

昨晩は大きな地震がありびっくりしました。
宮城県福島県では震度6を記録したようで、非常に心配です。

3月のルールと昨日(2022/3/16)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・時間通りに就寝しましたが、地震のせいで眠りが浅かったです。
・7時に起床しました。
・40分のウォーキングを実施しました。
・生理痛あり。

ウォーキングで気持ちもリフレッシュすることができました。

対策

日光で肌に湿疹ができてしまうので、薄い長袖の羽織るものが必要だなと思いました。

気持ちの変化

昨日は無性にイラつくことが多かったです。たぶんPMSのせいだと思います。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

A big earthquake which occurred yesterday night made me surprised.
The earthquake recorded 6 in Miyagi and Fukushima prefecture.
I'm very worried about it.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed by 23:00 but couldn't sleep well because of the earthquake.
・I got up at 7o'clock.
・I walked for 40minutes.
・I had period pains.

I refreshed my feeling with walking.

Measures

I should prepare a long thin sleeve shirt to block sunlight.
I have a rash whenever I am bathed in the sunlight, so I should be careful more.

Changes in feelings

I got irritated overly yesterday. I think it was because of PMS.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.