できると思うことから始めよう

自分を変えるための取り組みの記録

頭痛は弱いが続く Day13

だいぶ外が暖かくなってきましたね。
昨日はTシャツで外に出られるくらいでした。

3月のルールと昨日(2022/3/14)の結果

<ルール>

1.23時には布団に入る

2.6時に起きる

<昨日の結果>

・時間通りに就寝し、朝までぐっすり眠ることができました。
・6時に起きることができた。
・朝起きた時から軽い頭痛あり。

昨日、今日と低気圧が近づいているからか頭痛が続いています。
ただ、薬を飲めば収まるので、以前のような頑固な頭痛は減っている気がします。

対策

体のだるさは続いています。
今日もゆっくり過ごす予定です。

気持ちの変化

昨日は気分が落ち込むときもありましたが、すぐに気持ちを落ち着けることができました。

 

本日も読んでいただきありがとうございました!

 

It's getting warmer outside.
It was so hot that I wore T-shirt yesterday.

Rules of this month and yesterday's results

<Rules>

1. go to bed by 23:00
2. get up by 6:00

<Yesterday's results>

・I went to bed on schedule and could sleep well.
・I got up at 6o'clock.
・I had a headache this morning.

I have had a headache since yesterday probably because the low pressure area was coming. 

Measures

I'm still tired.
I will take a rest today.

Changes in feelings

I was depressed yesterday, but I was able to calm down immediately.

 

Thank you for reading! Have a nice day!

I would be grateful if you give me comments.
Please tell me if my English is wrong. I will rewrite it.